na jagody


W świecie który opanował manicure hybrydowy/żelowy ja nadal sięgam po klasyczne lakiery. Mam na tyle dobrze iż te na moich paznokciach utrzymują się wyjątkowo długo bo bywa że czasami nawet ponad tydzień co jest nie lada osiągnięciem. Wiem że to nie to samo, jednak nudzę się szybko (co za tym idzie zmieniam kolory na paznokciach non stop) a na ten czas nie mam własnego zestawu do robienia paznokci  (co zamierzam zmienić wraz z przypływem gotówki. Na ten czas mam jednak inne wydatki a marzy mi się także lampa pierścieniowa. ;)) 


Zdobienie proste, w pastelowych kolorkach które bardzo lubię. Przyznam iż zestawienie fioletu z miętą bardzo mi odpowiada :) co zresztą mogliście zauważyć w jednym z moich makijaży. Do wykonania zdobienia użyłam dwóch szybkoschnących lakierów z miss sporty. Są to lakiery tanie, średnio długo utrzymujące się, i z tego co zauważyłam różnie kryjące. Miętą malowałam paznokcie już wcześniej i okazała się zdecydowanie bardziej kryjąca od fioletu. Jednak niestety jedna warstwa nie wystarczy. Plusem jest natomiast faktycznie szybkie zasychanie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Foxy Lady , Blogger