violet

Nie wiem jak u was ale u mnie za oknem ciągle pada i pada, z utęsknieniem wyczekuje dnia pełnego słońca, takiego w którym będę mieć pewność że wychodząc na miasto czy na spacer z psem zaraz nie lunie. Mniejsza, dzisiaj makijaż w różach, fioletach. Przyznam iż kiedyś strasznie unikałam tych kolorów, święcie przekonana iż kompletnie do mnie nie pasują. Dalej stosunek do nich mam mieszany ale jako że jak już wspominałam nie lubię się ograniczać bywa że i po nie sięgam.


TWARZ

Puder- Wibo"Fixing powder" 
Podkład- Golden Rose BB Cream Beauty Balm, 01 Light
Kontur- podkłady do konturowania Kobo Face Contour Mix, MR Ultra Bronze
Róż- Sleek Face Form, Light.
Rozświetlacz - Lovely Gold Higlighter

BRWI

Cień "custom" z palety MR "New-trals vs Neutrals"
Catrice Perfecting & Sharping Gel, koloryzujący żel do brwi

OCZY

MR "New-trals vs Neutrals"
Avon loose pigment eyeshadow "purple" i "fushia"
Inglot "Duraline"
Kredka do oczu Avon True Colour Glimmerstick Eyeliner "Majestic Plum"
Tusz do rzęs- Wibo "Growning Lashes"

USTA

Bourjois Rouge Edition Velvet 07 Nude-ist

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Foxy Lady , Blogger