Szach Mat! długotrwały mat z Golden Rose


Po sukcesie matowych szminek oraz matowych kredek od Golden Rose przyszła w końcu i pora na coś o czym zapewne nie jedna z was już słyszała a mowa o matowych pomadkach w płynie Longstay Liguid Matte Lipstic. Pamiętam doskonale szał na wcześniejsze produkty (sama tych pierwszych posiadam dobre kilkanaście w kolekcji). Kredki co prawda nie wywołały u mnie wielkich "ochów i achów" ale wraz z pojawieniem się informacji o kolejnych matach, tym razem w zupełnie innej formule nie mogłabym przejść obojętnie mimo wszystko. Maty po prostu kocham. Do nowych pomadek w płynie podchodziłam z ogromną rezerwą ale jednocześnie i z wielką nadzieją.


Aktualnie w swojej kolekcji posiadam sześć kolorków, numery 03,05,06,10,15,17. Za 5,5ml pomadki zapłacimy ok.20zł, nieco drożej niż za poprzednie przyjaciółki, gdzie zarówno za szminki jak i kredki wychodziło ok.10zł. Dalej jednak jest to cena nie ukrywajmy z niższej półki. Produkt natomiast jakością oraz trwałością nie odbiega od tych z półek wyższych.


W moim przypadku była to miłość od pierwszego wrażenia. Pomadka posiada całkiem przyjemny lekko giętki aplikator co pozwala na zgrabne nałożenie produktu na usta. Estetycznie nie mam nic do zarzucenia opakowaniu, a napisy mimo namiętnego użytkowania kosmetyku nie zauważyłam by się zdzierały a to zdecydowanie jest na plus. Konsystencja jest niezwykle kremowa, lekko piankowa, a po chwili zastyga na ustach. Dodatkowo ich nie wysusza co zdarzało się u mnie w przypadku szminek. Trwałość również jest znacznie lepsza, Kolor pozostaje na ustach na dłuuugie godziny mimo jedzenia i picia. Pomadka wygrała nawet z rosołem mojej mamy a to nie byle starcie, i nie zjadła się od środka! Co prawda nie wytrzyma na naszych ustach od wczesnego świtu po północ ale jedna poprawka w ciągu dnia w zupełności wystarczy. Czym jest jedna poprawka na cały dzień?

Na czas aktualny są to moje ulubione matowe produkty do ust, i niewątpliwie powiększę swoją kolekcję o dodatkowe numery. Golden Rose Longstay Liguid Matte Lipstic dostaje ode mnie 6/6!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Foxy Lady , Blogger