Bogini natury, czyli kolejny tydzień wyzwania



Nadszedł kolejny tydzień wyzwania makijażowego u Pauliny i Joasi, a tym samym rusza kolejny temat zainspirowany przez tegoroczny NYX Face Awards jakim jest bogini natury. Tematu się obawiałam ale myślę że na swój sposób podołałam. Odkopałam stare palety firmy Sleek, w tym wypadku użyłam Sleek Ultra Mattes Brights oraz Curacao w poszukiwaniu nadających się zieleni. Znalazłam również stary dobry seledynowy błyszczący pigment z essence (ubolewam iż pigmentów nie da się już od wieków dostać i zostały u nas wycofane).

Postawiłam na Ciemne zielone smoky eyes oraz zielone usta które wykonałam za pomocą tych samych zielonych cieni do oczu. Nie obyło się także bez sztucznych rzęs firmy Ardell (legendarne Demi Wispies) które nadały charakteru całości.


Uwielbiam postać Poison Ivy z Batmana więc myślę że nie przypadkowo makijaż nadawałby się i gdyby jednym z tematów była postać komiksowa :) Mimo alergii która ostro daje w kość przejechałam się do lasu i nazrywałam trochę bluszczu. Takie poświęcenie :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Foxy Lady , Blogger