Sunrise

Trochę mnie nie było. Wszystkiemu winien jest wyjazd na festiwal Colours Of Ostrava pod namioty oraz moje przeziębienie/choroba po :) Jednakże wracam i jestem! mam nadzieję że znowu w miarę regularnie. Przychodzę z makijażem letnim, słonecznym w kolorach kojarzących mi się właśnie z zachodem słońca latem.


Z góry przepraszam za uciętą brodę, ale jak na złość na tych zdjęciach najlepiej widać oko a nie miałam już czasu cykać dalej (wizyta u lekarza rządzi się swoimi prawami ;)).




TWARZ

Puder- Wibo"Fixing powder" 
Podkład- Golden Rose BB Cream Beauty Balm, 01 Light
Kontur- podkłady do konturowania Kobo Face Contour Mix, MR Ultra Bronze
Róż- Sleek Face Form, Light.
Rozświetlacz - Lovely Gold Higlighter

BRWI

Cień "custom" z palety MR "New-trals vs Neutrals"
Catrice Perfecting & Sharping Gel, koloryzujący żel do brwi

OCZY

Paleta Sleek "Curacao"
Kredka do oczu AVON Colortrend w odcieniu "turquoise"
Tusz do rzęs- Wibo "Growning Lashes"

USTA

Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick nr.17 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Foxy Lady , Blogger