Mięta w brązie

Jak widać kolory dalej się mnie trzymają :) swoją drogą uważam że lato jest idealnym momentem na eksperymentowanie, i wyjście poza bezpieczne brązy. Tym razem nałożyłam miętowy cień na środek powieki oraz delikatnie na dolną powiekę do jej połowy, natomiast załamanie powieki podkreśliłam ciemnym brązem który roztarłam ciepłym brązowym/pomarańczowym czy też można by określić ceglastym kolorem. Na dole w zewnętrznej części ciemny brąz, natomiast wewnętrzny kącik podkreśliłam seledynowym pigmentem. Na ustach ciepły koral :) 


TWARZ

Puder- Wibo"Fixing powder" 
Podkład- Annabelle Minerals "Golden Fairest"
Kontur- podkłady do konturowania Kobo Face Contour Mix, MR Ultra Bronze
Róż- Sleek Face Form, Light.
Rozświetlacz - Lovely Gold Higlighter

BRWI

Cień "custom" z palety MR "New-trals vs Neutrals"
Catrice Perfecting & Sharping Gel, koloryzujący żel do brwi

OCZY

 Paleta Sleek Curacao
Paleta MR "New-trals vs Neutrals"
Seledynowy pigment Essence "Kiss the frog" nr.19
Tusz do rzęs- Wibo "Growning Lashes"



USTA

Golden Rose Longstay Liquid Matee Lipstick nr.17



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Foxy Lady , Blogger